Nu på Lördag Biodanza" & "Bliss Conscious Clubbing på Pråmen

Daniel Ryrvik danielryrvik at hotmail.com
Fre Sep 26 00:14:18 CEST 2014

Pråmen Presenterar Biodanza" & "Bliss Conscious Clubbing med Guy Barrington(UK) NU på lördag den 27:e
September!

"För dig som tycker om eller t.o.m. älskar att dansa, erbjuds nu ett enastående tillfälle att ta del av dansinspiratörens Guy Barrington:s passion Biodanza"
 & "Bliss Conscious Clubbing".

OBS!!!  Detta dansevent går av stapeln redan nästa lördag den 27:e september.

Det är fullt möjligt att delta
hela dagen eller del av dagen som du själv väljer.

Bad i havet erbjuds för dem som vill svalka sig efter sessionerna.
(ta med handduk)!  😊

Se bifogad flyer för mer information kring "Var  När  Hur"!

Varmt Välkomna!

Siddhartha & Daniel

Ps.  Jag, Daniel, avslutade med Bhajans på Biodanza i Stockholm för ett par år sedan. Då var vi mellan 100 -150 pers och
 det var verkligen fullt ös.  Det var mycket glädje och passionerad dans som berörde mig mycket!  Rekommenderas!!

Siddharthas Pråm no:3 i klippans småbåtshamn mittemot Hotel Novotel nära restaurang Sjömagasinet. Kolla
 kartan, Gothenburg. (Siddhartha ́s tel is 0707-405040)

“Biodanza – an invitation to dance your passion, to deepen your Love, connection & expression”

13:00–15:00 & 16:00–17:45 (2 Biodanza sessions)

Cost 250sek each class, 400sek for both & 550sek including Bliss Party in evening.

All payments taken at the door.

Please say you are attending on

Fb; https://www.facebook.com/events/883100641719805/

and to confirm your place email me at