Biodanza" & "Bliss Conscious Clubbing på Pråmen

Daniel Ryrvik danielryrvik at hotmail.com
Sat Sep 20 10:45:58 CEST 2014

Pråmen Presenterar Biodanza" & "Bliss Conscious Clubbing med Guy Barrington(UK) lördagen den 27:e September!

"För dig som tycker om eller t.o.m. älskar att dansa, erbjuds nu ett enastående tillfälle att ta del av dansinspiratörens Guy
Barrington:s passion Biodanza" & "Bliss Conscious
Clubbing".

					OBS!!!  Detta dansevent går av stapeln redan nästa lördag den 27:e september.
Det är fullt möjligt att delta hela dagen eller del av dagen som du själv väljer.

Bad i havet erbjuds för dem som vill svalka sig efter sessionerna.(ta med handduk)!  😊

Se bifogad flyer för mer information kring "Var  När  Hur"!

Varmt Välkomna!

Siddhartha & Daniel

Ps.  Jag, Daniel, avslutade med Bhajans på Biodanza i Stockholm för
ett par år sedan. Då var vi mellan 100 -150 pers och det var verkligen fullt ös.
 Det var mycket glädje och passionerad dans som berörde mig mycket!  Rekommenderas!!

			Siddharthas Pråm no:3 i klippans småbåtshamn mittemot Hotel
Novotel nära restaurang Sjömagasinet. Kolla kartan, Gothenburg.
(Siddhartha ́s tel is 0707-405040)

“Biodanza – an invitation to dance your passion, to deepen your
Love, connection & expression”

13:00–15:00 & 16:00–17:45 (2 Biodanza sessions)

Cost 250sek each class, 400sek for both & 550sek
including Bliss Party in evening.

All payments taken at the door.

Please say you are attending on

Fb; https://www.facebook.com/events/883100641719805/