Steder å kjøpe musikk

Svein Olav Nyberg ego at nonserviam.com
Tor 22. Mai 2008 11:36:50 CEST

Jeg lurer på det samme, men åpner ikke lommeboka
for mindre enn lossless, altså FLAC, WAV og
tilsvarende formater. Det finnes en del
distributører av lossless etterhvert nå, men
ingen som jeg kjenner til som selger alternativ
musikk.

Liste:
<http://www.poeten.no/forum/topic.asp?TOPIC_ID=67645>

--

Svein Olav Nyberg
http://www.nonserviam.com/solan/

   "Did you ever contribute anything to the
    happiness of Mankind?"

   "Yes, I myself have been happy!"

                 - John Henry Mackay