Re: Steder å kjøpe musikk

Marius Thorsen thorsen.marius at gmail.com
Tor 22. Mai 2008 11:30:22 CEST

Heisann.

Jeg kjøper all musikken min på eMusic.com. Et utvalg som i størrelse kan
måle seg med Itunes, uforkrøplede mp3-er i 192K, de har ingenting å gjøre
med De Fire Store Onde, og har veldig billige abonnemensordninger. På toppen
av kransekaka har de lydbøker også.
--
(\_/) Marius Thorsen -
(O.o) MSN: thorsen.marius at gmail.com - tlf: 46865910