Steder å kjøpe musikk

Thomas Gramstad thomas at gramstad.no
Tor 22. Mai 2008 19:25:41 CEST

i Oslo:

Zen Bok & Musikk (zenshop.no)
Den Lille Arkana (denlillearkana.no)
Scorpius (www.scorpius.no) (mindre utvalg)
Shangri-La (www.shangri-la.no) (litt dyrt)

Disse butikkene driver også postordre (CD, DVD etc.).
Mye info om hva de har inne på nettsidene deres.

Finnes også minst en i Bergen som jeg ikke husker navnet på.

På alternativmessene har mange slike butikker (også svenske og
danske) stand, slik at du kan få tak i mye musikk på messe.
Også mange individuelle artister selger sin egen musikk på
egne stands på alternativmessene.

Når det gjelder nettbutikker/digitale filer finnes det en
liste her:
http://hannemyr.com/fun/mp3.html

Vil spesielt anbefale Magnatune.

Thomas