Hei.

Lars Finsen lars.finsen at ortygia.no
Ons 30. Jan 2008 13:47:31 CET

Får kanskje presentere meg. Bor i Redal i Sunnfjord, jobber med
oversetting.

Litt stille her, virker det som. Jeg kan jo prøve meg med å anbefale
de siste CD'ene jeg har kjøpt:

Blue Stone, fås fra iTunes og CD Universe. De har 2 CD'er ute,
"Breathe" og "Worlds Apart". Elektronisk musikk med sang, drømmende
og dynamisk, med noen vendinger som ikke er gjort bedre siden Beatles
etter min mening.

Skolvan, "Cheñchet'n eus an amzer", bretonsk tradisjonsmusikk, mye
spretne låter med til dels ekstremt driv, særlig er jeg begeistra for
"Tadin-Tinaketa", "O vont e-biou Landevant" og "Du-hont e Menez Are".
Fås fra Etnisk Musikklubb, www.etniskmusikklubb.no.

LEF