Et lite prosjekt ...

Yngve Hauge yngveh at pingvin-it.no
Lør 2. Feb 2008 01:12:03 CET

Eller er det egentlig så lite ?

Jeg har lenge hatt lyst å skrive noe om musikk, men problemet er å finne et
tema som ikke allerede er skrevet mye om opp og ned og i mente og litt til.
Det som slo meg er å sjekke hva som finnes i samlingen min av titler som
inneholder ukedager, måneder og årstider, og det er mer enn nok materiale til
å jobbe med (I overkant av 18,5 timer og 279 sanger). Jeg har ikke tatt med
julesanger som Winter Wonderland f.eks.

Noen med vinter:

Krstin Hersh - Winter
Lily - Another Winter
Radka Toneff - Winter Song
Tori Amos - Winter
Happy Rhodes - Winter

Dette er bare noen få ... helt utrolig hva som gjemmer seg rundt om :D

-- Yngve