Fri musikk (Re: Alle ting Ecto mini :)

Yngve Hauge yngveh at pingvin-it.no
Ons 28. Nov 2007 21:48:42 CET

On Wednesday 28 November 2007 20:22:00 Thomas Gramstad wrote:

> Blood Ruby har lagt seg selv inn i The Free Music Web Ring, så
> dette kan være en god anledning til å anbefale denne samlingen av
> nettsteder:

<liste med info og linker>

Takker ... jeg vil i tillegg legge til at Blood Ruby og forhåpentligvis Happy
Rhodes (Det ble gjort opptak av Happy Rhodes om ikke annet - kan jo være at
en kan få tak på disse) også deltar i en film om Kate Bush fandom som nå blir
vist i Amsterdam akkurat nå.

> Jeg kommenterer et par andre ting Yngve nevnte også:

> Finner ikke et pip om disse, har du en nettadresse?

Det er ikke så rart siden de ikke eksisterte før internet ble populært og i
tillegg bare sendte noen kassetter til radiostasjoner. Den eneste årsaken til
at jeg faktisk har hørt om dem er pga Vickie Mapes og hennes Suspended In
Gaffa radioshow.

Men ... alle 3 filene er tilgjengelig herfra:
http://www.yesnaby.org/music/TheCatherines.tar
Absolutt verdt å høre.