Ectofest i Europa?

Yngve Hauge yngveh at pingvin-it.no
Søn 25. Nov 2007 02:41:53 CET

Tidligere iår ble Ectofest avholdt i Boston (dvs ... litt utenfor Boston for å
være nøyaktig) der folk fikk oppleve blant annet Noe Venable og o store Happy
Rhodes.

Det har blitt diskutert å arrangere Ectofest (http://www.ectofest.org) i
Amsterdam, men ikke noe tidspunkt er klart enda. Selvsagt må Happy Rhodes
hentes over dammen. En artist som er nevnt er Ane Brun (jeg har i tillegg
nevnt Anne Marie Almedal og Unni Wilhelmsen men glemte naturligvis Dadafon og
Krøyt men siden ingenting er fastsatt så er det aldri for seint).

Mere informasjon når jeg har dem - det er selvsagt ingenting i veien for å
tenke på noe i Norge, men Happy Rhodes må selvsagt være en av artistene.

-- Yngve