Siddhartha Rekommenderar.........

Daniel Ryrvik danielryrvik at hotmail.com
Mon May 20 20:38:00 CEST 2013

Hej alla livsnjutare!

Jag, Siddhartha, önskar dela
med mig av en ny välgörande varmvattenterapi för stressade kroppar och själar.
Det här är en metod som jag passionerat brinner för och gärna vill tipsa dig om

Jag och min lärare Michael
Hallock har det stora nöjet att bjuda in dig till att vara med på en unik introduktion
till denna vackra terapiform som kallas för Water Healing Dance/Watsu.

Var: I den härliga varmvatten
poolen på Angered Arena – i Göteborg

När: 15-16 juni 2013 – 8.30 - 18.00

Kostnad: 1900 kr

Information och anmälan till:

Siddhartha Silversol Tel: 0707
405040

Sista anmälningsdag: 5/6.

För att boka din plats till kursen: Registrera dig med en deposition på 500 kr till Siddhartha
Silversol, Nordea Bankkonto: 1132 20 850 80

(Se Facebookevent länk)

Max antal deltagare 16

För dig som önskar prova på en
behandling i denna härligt avslappnande metod så ger jag Siddhartha, som är utbildad
av Michael Hallock, uppskattade sessioner i vacker Spa miljö här i Göteborg.

För mer information vänligen
kontakta mig på min mobil 0707-405040

Se bifogad flyer samt länkarna
nedan för ytterligare information och inspiration om eventet.

http://www.youtube.com/watch?v=K-jIZnQMTz8

http://www.facebook.com/events/141057606082708/?ref=2

http://inspiringrelaxation.com/events/sessions/

Varmt Välkomna!