Ny her

Yngve Hauge yngveh at pingvin-it.no
Fre 18. Jan 2008 23:50:32 CET

On Friday 18 January 2008 22:52:07 Per Helge Berrefjord wrote:
> Takk til Thomas som inviterte meg inn her.

Og velkommen skal du være ... jeg er stort sett en av de som lager en del lyd
her inne.

> Min form er altså analog: Technics platespillere, Denon og NAD
> forsterkere, mange slags tunge høyttalere - og selvsagt kraftig Mac
> Pro med M-Audio Firewire 410 og programvare som kan lage fine
> digitalversjoner....

Jeg har jo ikke sagt hva jeg kjører på:

For det meste spiller jeg fra min linux-boks der jeg har alt jeg har av CDer i
flac-format. Min forsterker er danske Thule Spirit 100, min CD-spiller en
Onkyo som helt klart er svakheten her og jeg har Patos 300 høytalere. Etter å
ha hørt Patos vil jeg ikke ha noe annet.

> Bare meld fra om du har noen LP'er i kjelleren du gjerne skulle ha hørt.

Jeg er en av de som bortsett fra min fanatiske Fleetwood Mac + solo interesse
begynte for alvor å høre og kjøpe musikk da jeg på begynnelsen av 90-tallet
hørte Tori Amos og kom i kontakt med andre Ectophiles. Altså - CDer.

-- Yngve