Ny her

Per Helge Berrefjord berrefjord at scamclip.com
Fre 18. Jan 2008 22:52:07 CET

Takk til Thomas som inviterte meg inn her.
Hva jeg driver med? Samler LP-plater av alle typer og slag. Mest for
å legge dem i "safen" til de tider da slikt blir eneste form for
musikk du kan eie og ha glede av helt uten at noen "ser på", og
(dystopi) skal ha sin lille avgift for hver gang osv. DRM er for
tiden "ute", men ikke godt å vite hva slags distribusjonsformer, og
ikke minst avspillingsformer - som kommer.
Min form er altså analog: Technics platespillere, Denon og NAD
forsterkere, mange slags tunge høyttalere - og selvsagt kraftig Mac
Pro med M-Audio Firewire 410 og programvare som kan lage fine
digitalversjoner....
Bare meld fra om du har noen LP'er i kjelleren du gjerne skulle ha hørt.
mvh
Per Helge Berrefjord
Brandbu