Hei.

Balanse adalynya at yahoo.com
Fre 1. Feb 2008 11:21:35 CET

Hei Lars,

velkommen til gruppa!
Musikk er musikk? Hm, er ikke bestandig sant det i min mening ;)

Jeg har en tendens til å ramle over utenlandske grupper og artister, men siden vi snakker om spirituell musikk så har jeg nylig oppdaget portugisiske Madredeus. Litt dårlig timing av meg, siden gruppa nettopp ble oppløst. Damen som synger, Teresa Salgueiro, har fortsatt som soloartist.

Hjemmeside, med flere lydspor, her: http://www.madredeus.com/

Lys og lykke fra Adalynya.