Info om innleder til visningen av "Femme - Women Healing the World" 28 januar

Paal Joachim Romdahl paaljoachim at hotmail.com
Lør 27. Jan 2018 14:54:47 CET

Vi i Oslo Spirituelle Filmklubb har gleden av å presentere Vibeke Vigeland forfatter av boken
"Moden- Kunsten å bære alderen med visdom" som innleder til søndagens (i morgen 28 januar) film
"Femme - Women Healing the World."

Vibeke Vigeland har gjennom et langt liv jobbet for og med kvinner i alle aldre. Hun er danser, koreograf og forfatter.
Utdannet ved den Norske balletthøgskole og er master practitioner NLP coach. Gjennom bevegelse, kurs i energi medisin, meta medisin og Nettwork, SRI har hun utforsket kvinnens kraft. Det er mysteriet som bor i kvinnen som er hennes store fascinasjon.
Gjennom forskning på veien til helhet og den vise kvinnen har hun skrevet boken Moden- Kunsten å bære alderen med visdom.
Hun er overbevist om at verden vil endres og troen på egenverdet vil styrkes når den modne kvinnen favner sin visdom.
For å sikre et samfunn der vi bruker energien på å være tilstede i oss selv for andre trenger vi kvinner som står støtt i sin kraft.

Dette er sagt om boken:

"Vi lever i en tid som dyrker det ungdommelige. Den ytre skjønnheten. Å fremstå umerket av tiden og egne livserfaringer synes å være idealet. Danseren Vibeke Vigeland vet mye om det. Både som danser og dansepedagog, med mer enn 30 års erfaring som daglig leder av dansestudioet Bajazz har hun sett mer enn de fleste hvordan tidsånden påvirker jenter og kvinner, gammel som ung. "

"Takk for din strålende bok Moden. Jeg er gynekolog og forsker og jobber mye med dette temaet. Denne boken bør være pensum for alle kvinner. For å styrke deres syn på seg selv og sin betydning i samfunnet. Din bok uttrykker det med tyngde og håp. Takk "

"Takk for en fantastisk bok, så varm og rett fra hjertet. Klarte nesten ikke å legge den fra meg. Kjente meg igjen i mye av det som stod der."

Her kan du kjøpe boken
www.moden.no

Følg gjerne på FB : https://www.facebook.com/moden2017/

---