Flashmob putekrig imorgen torsdag 15. august!

Thomas Gramstad thomas at gramstad.no
Tor 15. Aug 2013 23:05:47 CEST

Hei:

Etter flere tilbakemeldinger om for kort varsel, har arrangørene
flyttet flashmob-putekrigen til søndag (18.08) kl. 17:00, samme
sted (ved tigeren *) og samme opplegg.

(*) Tigeren: http://folk.uio.no/thomas/ifi/tiger.jpg

Ring evt. Angelica på 9552 6976 ved evt. spørsmål eller
problemer ved å finne frem o.l. Jeg vil også være der selv
(4817 6875).

Thomas