Project Happiness i mai!

Infobjørnen Colargol colargol at spirituellfilm.no
Fre 27. Apr 2012 15:42:13 CEST

Hei,

Vi i OSF er veldig glade for å ha mottatt overveldende mange
som støtter å vise Project Happiness i mai! Vi mener jo at det
er en veldig bra film, og nå er det sikkert at det er dette
som blir mai-filmen, lørdag 26. mai.

Vi vil åpne web-reserveringen neste uke, og da sender vi ut
mai-nyhetsbrevet med mer informasjon om mai-visningen.

Strålende og god vårhelg ønskes alle! :-)

Namaste,

Styret i Oslo Spirituelle Filmklubb