Re: Påminnelse + Innleder: OSF viser A New We lørdag 31. mars 2012 (fwd)

Infobjørnen Colargol colargol at spirituellfilm.no
Tor 29. Mar 2012 18:38:59 CEST

Hei,

Litt info om programmet på visningen på lørdag:

Vi begynner med Simen Torps innledning som vil vare ca. 30
minutter, med lysbilder etc.
Så viser vi filmen, som varer 2 timer.
Deretter er det mulig å stille spørsmål til Simen i ca. 15
minutter.

Filmen er altså ferdig ca. kl. 15:30. De som vil kan så være
med på spørsmål&svar-sesjon med Simen, og denne rundes av ca.
15:45.

(Og så går de som vil på OSF sitt stamsted Coco i Vika, med
mulighet for asiatisk lunch/middag.)

Velkommen!

Snarvei til reservering av plass til månedens film:
http://www.spirituellfilm.no/paamelding.php

Se mer info nedenfor.