Hjälp med email lista

Daniel Ryrvik danielryrvik at hotmail.com
Ons Apr 27 18:37:24 CEST 2016

Hej alla!
Jag skickade precis ut en inbjudan till dig för en Bhajans med Kevin James i Göteborg den 21 maj.  Vi har haft lite strul med vår email lista och jag vill nu be dig att bara enkelt svara "funkar" på detta mail.   Om du har fått detta mailet men inte inbjudan till Kevin så skriv det.
Detta hjälper oss jättemycket så vi kan vara säkra på att alla på listan får våra inbjudningar till olika musikevents i Göteborgsområdet!
Varmt Välkomna till Bhajans med Kevin James den 21 Maj!   💜 😊