funderingar

pia janson jansonpia at hotmail.com
Ons Feb 18 16:42:15 CET 2009

hej hej! jag undrar hur det går till att tex ställa en fråga till alla i listan,

jag skulle, hmeskt gärna, önlsa att vi kunde dela mantra texter, med ev tillhörande accord etc!.

jag bor numera i norr..och här har vi dåig tillgång på dylikt! men en hjärtans LUST att ha Love Salubrations!
namasthe

Pia

Må Mjukt  Andas djupt  Golden  Joy For No Reason