Musikkanmeldere

Glenn Folkvord glenn at folkvord.net
Fre 21. Mar 2008 15:06:49 CET

Hallo,

Er det noen her som skriver om/anmelder/kritiserer utgitt musikk i
"offisielle" publikasjoner, det være seg på nett eller papir? Isåfall kan
jeg sette deg på promo-lista for plateselskapet mitt. Jeg foretrekker
journalistisk-liknende medier med redaktør og full pakke, ikke private
blogger (med mindre du kan vise til veldige fine besøkstall :-)

Dette gjelder dere som skriver om elektronika og ambient musikk, ikke andre
sjangere (vi utgir bare ambient og elektronika). Mail meg privat med adresse
og link, så tar jeg en titt på publikasjonen. (Thomas G. need not reply.)

Hilsen Glenn Folkvord
Nettredaktør, Planet Origo

Origo Sound musikk: http://www.cdbaby.com/all/origosound
Origo Sound info: http://www.myspace.com/origosound