Vidia Wesenlund

Thomas Gramstad thomas at gramstad.no
Tor 3. Apr 2008 22:24:25 CEST

On Tue, 1 Apr 2008, Glenn Folkvord wrote:

> Hallo,
>
> Noen som kjenner noe til denne damen? Lager visstnok gammeknordisk
> og keltisk musikk, og kommer med en plate til sommeren/høsten med
> nordiske vuggesanger gjort på en spesiell måte. Mer info har jeg
> desverre ikke.

Du finner en del via Google, bl.a. epostadresse, telefonnummer, og
at hun kommer med en plate på CDBaby.com snart i samarbeid med mer
kjente Michael Stearns. Fra Myspace-fanbloggen til Michael Stearns:
"In July he's co-producing a CD of Scandanavian lullabys, done in a
more atmospheric style, with Vidia Wesenlund. They are both going
Sweden and Norway in August to work on promotion for the CD."
http://blog.myspace.com/michaelstearnsfansite

Hun har også en nettside her:
http://sunchildren.ning.com/profile/VidiaWesenlund

Thomas