Fiery Furnaces

Yngve Hauge yngveh at pingvin-it.no
Søn 30. Sep 2007 23:07:10 CEST

Hei,

Om dere har muligheten så spiller Fiery Furnaces på John Dee i november.
Veldig spesiell duo - da jeg så stilte de opp med gitar og 2 orgel. Kanskje
noe av det mest artige og spennende på en norsk scene iår.

Jeg har ikke hørt det de har gjort etter de 2 første albumene - EP og
Blueberryboat - så jeg kan ikke anbefale noe utover disse, men det jeg kan se
at de albumene er geniale. Sært med et litt punk-preg - du vet liksom ikke
når det ene sporet begynner og når det slutter eller om det har begynt eller
sluttet ...

-- Yngve