Chandra Lacombe

Balanse adalynya at yahoo.com
Man 17. Sep 2007 20:57:40 CEST

Nå er jeg er inne i en mantra-periode. Etter at jeg ble kjent med brasilianske Chandra Lacombe har jeg blitt som en nytt menneske,
rent sangmessig. Stemmen min lyder klarere og renere enn aldri før,
selv ikke da jeg sang i paganistisk sangkor presterte jeg disse tonene.
Det er et sterkt element av gjenkjennelse tilstede i det musikalske
uttrykket; jeg føler at jeg har sunget disse sangene og mantraene i et
tidligere liv...

Siste tilskudd er Prabhu Aap:
Prabhu Aap Jago
         Parmatma Jago
         Mere Sarva Jago
         Sarvatra Jago                 (God  awake, God awake in myself, God awake everywhere
End the play of suffering.  Light the play of bliss)

Den kan høres her:
     Chandra Lacombe – Prabbuh Aap Jago

Alt i én. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og
notisblokk. http://no.mail.yahoo.com