Nytt Happy Rhodes album (Endelig!)

Yngve Hauge yngveh at pingvin-it.no
Man 10. Sep 2007 20:56:45 CEST

Det har vært en versjon av Find Me ute en god stund, men denne har ikke vært
ferdig produsert. Men nå er endelig det ferdige albumet ute, og ble sluppet
på Ectofest på The Lily Pad i Boston sist lørdag. Det har 3 låter mer enn den
versjonen som har vært ute til nå, men jeg har ikke hørt disse siden jeg ikke
har albumet enda.

Det er også et nytt Noe Venable ute, men dette albumet har vært ute en stund.
Etter det jeg har hørt om det, så er det et av 5 album som må kjøpes iår
sammen med Happy Rhodes sitt selvsagt.

Bilder fra Ectofest med Casey Desmond, Noe Venable og Happy Rhodes er allerede
lagt ut:

http://www.livegraphicservices.com/ectofest/gallery/
http://www.smoe.org/jeffw/gallery-new/ectofest_2007

Konserten med Happy Rhodes er ihvertfall filmet, men jeg vet ikke når dette
blir lagt ut. Kommer tilbake med det når jeg vet mer.

-- Yngve